top of page

Kunstkringleden nemen deel aan Oldtim’ART in België

  • 11 mei
  • 1 minuten om te lezen

Op zondag 11 mei 2026 namen kunstkringleden Gert Wentzel en Wim van Geenen deel aan het bijzondere evenement Oldtim’ART in het Belgische Mol-Wezel. Tijdens deze tentoonstelling werden oldtimers gecombineerd met kunst en persoonlijke verhalen van de eigenaars. Gert en Wim beschilderden ter plaatse een Subaru met kleurrijke voorstellingen en fantasierijke details. Wim schilderde een dame op het portier, terwijl Gert de auto voorzag van vriendelijke Chinese draken. Door het zonnige weer droogde de acrylverf snel en kon de eigenaar de auto dezelfde avond alweer meenemen. Het evenement, georganiseerd door studenten van de UCLL Hogeschool, trok veel bezoekers en vond plaats in de prachtige tuin van voormalig casino The Red Penguin.

 
 
Logo-kunstkring-zwart.png
Agenda
Bezoek onze facebook pagina
neem contact met ons op

Meld u aan voor onze nieuwsberichten

Bedankt voor uw aanmelding

bottom of page